راهکارهای جابجایی اجسام سنگین

راهکارهای جابجایی اجسام سنگین

امروزه اکثر مردم دنیا دچار معضل بزرگی به عنوان دردهای غضلانی و کمر درد هستند. بعد از ریشه یابی، محققان به این نتیجه رسیدند که یکی از دلایل اصلی این آسیب آزار دهنده که حتی از سنین جوانی دامن گیر مردم می شود، جابجایی اجسام سنگین در اسباب کشی ها و یا تغییر دکوراسیون هاست که در موارد زیادی باعث آسیب های جسمی شدید می شود. دانش کم ما از نحوه ی صحیح جا به جایی وسایل سنگین باعث وقوع آسیب هایی می شود که حتی ممکن است جبران ناپذیر باشند و به همین جهت بعنوان یکی از دغدغه ها و نگرانی های مهم خانواده هاست . از جمله آسیب هایی که اغلب دو تا سه ماه بعد از اسباب کشی نشانه هایش نمایان می شوند، کمردردهای مزمن و طولانی مدت، زانو درد و بازو درد و فرسایش های طولانی مدت است. جا به جا کردن یک وسیله سنگین مانند پیانو جدای از اهمیت بعد مالی اش ، به جهت سخت بودن جابجایی، اهمیت ویژه آسیب ندیدن دیوارها و خود وسیله نیاز به تجربه و تخصص دارد و کار هر کسی نیست. جابجایی مواردی از قبیل میز نهارخوری 8 نفره، گاو صندوق ، یخچال و مابقی وسایل سنگین نیازمند تجربه است. باربری میرداماد با استفاده از کادر مجرب یک اسباب کشی سریع، آسان و دلخواه را برای شما محقق می کند.
در ذیل مطلب به ارائه نکاتی در ارتباط با جابجاکردن وسایل سنگین میپردازیم :
1. برای جابجایی گاز، یخچال، و ماشین لباسشویی از پایه های زیر چرخدار که به همین منظور ساخته شده اند استفاده کنید.
2. ابتدا درب این وسایل را ببندید، آنها را روی پایه چرخ قرار داده و با دقت حرکت دهید.
3. برای جابجا کردن مبلمان حتماً از یک نفر کمک بگیرید. در غیر اینصورت ابتدا یک طرف مبلمان را بلند کرده، آن را جابجا کنید، سپس به طرف دیگر بروید و دو پایه دیگر را بلند نموده و حرکت دهید. (برای تخت، کمد و سایر وسایل نیز می توانید از این تکنیک استفاده کنید.)
4. برای جابجایی جعبه ها بصورت متوسط به انباشتن وسایل درون آن بپردازید تا جعبه ها بطور تقریبی از وزنی قابل قبول برخوردار باشند .

5. برای برداشتن جعبه ها از روی زمین، روی زانو نشسته و جعبه رابردارید سپس بلند شوید سعی شوید که در این وضعیت کمر صاف باشد و از زانو بعنوان گلوگاه جابجایی استفاده گردد.
6. سعی شود که هنگام جابجایی وسایل سنگین اینکار با مکث های طولانی تری انجام گردد و بعد از جابجایی هر جعبه چند قدم پیاده روی کنید تا به وضعیت مناسب جسمانی برسید و مجددا وسایل بعدی را جابجا کنید.

مقالات مشابه

تفاوت‌های باربری و اتوبار

تفاوت‌های باربری و اتوبار

در دنیای پر از رشد و توسعه امروزی، حمل و نقل بار و باربری نقش بسیار مهمی را در...
نکات مهم حمل گاو صندوق

نکات مهم حمل گاو صندوق

گاو صندوق محل نگهداری وسایل  ارزشمند و قیمتی است، در نتیجه جابه جایی آن باید با...
از چه ماشین هایی برای باربری استفاده کنیم؟

از چه ماشین هایی برای باربری استفاده کنیم؟

باربری به معنی جابه جایی وسایل و لوازم از محلی به محل دیگر است که با استفاده از...

ثبت پرسش جدید

نام و نام خانوادگی را وارد کنید
شماره همراه را وارد کنید یا شماره همراه صحیح نیست
متن را وارد کنید

درخواست مشاوره

نام و نام خانوادگی را وارد کنید
شماره همراه را وارد کنید یا شماره همراه صحیح نیست
متن را وارد کنید
fast-call