areacargo bg

باربری ميرداماد

22900849 - 021

44449118- 021

loc icon

باربری شهرک غرب

باربری شهرک غرب

باربری ميرداماد

22900849 - 021

44449118- 021

loc icon

باربری شهرک غرب

باربری شهرک غرب

2018/03/01

باربری شهرک غرب:

شرکت باربری شهرک غرب سیستم های حمل و نقل و باربری مدرن و جامعی را جهت حمل و نقل و اثاث کشی ایجاد کرده است از قبیل سیستم های تحت وب، ماشین های مدرن و به روز دارای سیستم های ردیابی

سیستم حمل و نقلی ریلی-زمینی (که به وسیله ی انواع ماشین ها از مسیر های جاده ای یا ریلی صورت می گیرد)،  سیستم های حمل و نقل هوایی و نیز دریایی.
 با رشد روز افزون شهرنشینی در دهه های گذشته شیوه های زندگی تغییرات زیادی کرده است و شهرها به عنوان بزرگترین مجموعه های زیستی در جهان پذیرای بیش از نیمی از جمعیت شده اند.
با گسترش همین روند، جابه جایی و حمل و نقل در شهرهای کوچک و بزرگ افزایش چشم گیری داشته است.
امروزه در حمل و نقل تاکید بسیاری بر شیوه های نوین، امکانات، وسایل نقلیه مجهز، شده است تا نگرانی های مردم نیز در پی این امکانات از بین رفته و برطرف شود.
امروزه آنچه که مدیرت های شرکت های حمل و نقل و باربری برآن نظر دارند دستیابی به الگوی حمل و نقل مناسب است تا در کنار شغل باربری و درآمد زایی برای شرکت و پرسنل، برای مشتریان نیز دارای حمل و نقل سریع ، ایمن و کم هزینه باشد.

تمامی خدمات ذکر شده با رعایت ضوابط و قوانین توسط پرسنل مجرب و رانندگان راه بلد و زیر نظر مدیریت شرکت باربری به کار خود ادامه داده و هر روزه در صدد بهبود فرایند باربری برآمده اند. شرکت باربری میرداماد جزو معدود باربری های استان تهران می باشد که دارای ناوگان حمل و نقل بین المللی نیز می باشد.

تمامی ترکیب های در نظر گرفته شده توسط شرکت باربری میرداماد زیر نظر مشتری بوده  و از هر جهت مورد تایید می باشد. حمل و نقل در شعبه ی باربری شهرک غرب کاملا هوشمند انجام شده و مقرون به صرفه نیز می باشد و تمامی هزینه ها بر حسب هزینه های در نظر گرفته شده زیر نظر باربری می باشد.

باربری قدس خدمت گذار مشتریان عزیز در تمامی ایام و  ساعات شبانه روز و در تمامی نواحی و مناطق استان تهران بر اساس حمل و نقل عالی و حرفه ای در نظر گرفته می شود.

ما، در باربری میرداماد برای تسریع در کار مشتریان عزیز اقدام به ایجاد شعبه های مختلف از جمله شعبه شهرک غرب کرده ایم و با یک تماس از جانب شما آماده ی حمل و نقل و جابه جایی انواع و اقسام لوازم منزل و اثاثیه بدون در نظر گرفتن اندازه، حجم، ارتفاع، وزن می باشیم.

شهرک غرب در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع و دارای شش فاز مسکونی است‌.بلوار دادمان(پونک باختری) در شمال، بزرگراه همت در جنوب، رودخانه پونک در غرب و رودخانه درکه در کنار بزرگراه چمران در شرق این محله، حدود چهارگانه شهرک غرب را مشخص می‌کنند.

دفتر مركزي : تهران - بلوار میرداماد نرسیده به میدان مادر - پاساژ آرش - واحد ۸

اتوبار شعبه غرب : 44362933    /  88570759   /09192427871

شعار ما  : اطمینان ، آسایش ، آرامش و جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

پرسش و پاسخ

سولماز از سهر ارا

هزینه جابجایی یخچال ساید بای ساید برای هر طبقه در باربری شما چه قدر میباشد؟
۱۳۹۵/۰۲/۰۵
 
operator

اپراتور

برای هر طبقه در میاد خدمتتون ده هزار تومان
۱۳۹۵/۰۲/۰۵

اعتصام از شهرک غرب

سلام میکنم خدمت زحمت کشان باربری شهرک غرب سه تا کارگر بسته بندی میخواستم برای پنج شنبه رزرو کنید که بعد از بسته بندی کامیون هم برای جابجایی برامون بفرستید فقط محبت بفرمایید به کارگراتون تاکید کنید که از اسانسور به هیچ عنوان استفاده نکنند ممنون میشم
۱۳۹۵/۰۲/۰۵
 
operator

اپراتور

ما هم سلام میکنیم خدمت اقای اعتصام بزرگ از اینکه باربری ما را برای بسته بندی و اثاث کشی انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم و مطمئن باشید که از انتخاب باربری شهرک غرب پشیمان نخواهید شد لطف کنید ادرس به دفتر باربری اعلام فرمایید با تشکر
۱۳۹۵/۰۲/۰۵

ثبت پرسش جدید

نام و نام خانوادگی را وارد کنید
شماره همراه را وارد کنید یا شماره همراه صحیح نیست
متن را وارد کنید

درخواست مشاوره

نام و نام خانوادگی را وارد کنید
شماره همراه را وارد کنید یا شماره همراه صحیح نیست
متن را وارد کنید
fast-call