areacargo bg

باربری ميرداماد

22900849 - 021

44449118- 021

loc icon

اتوبار یوسف آباد

اتوبار یوسف آباد

باربری ميرداماد

22900849 - 021

44449118- 021

loc icon

اتوبار یوسف آباد

اتوبار یوسف آباد

باربری یوسف آباد : 88784368

 

یوسف آباد تهران کجاست ؟

محله یوسف آباد یکی از مناطق مهم شهر تهران و در منطقه 6 شهرداری واقع است. از مراکز تفریحی مهم این محله می توان سینما و تئاتر گلریز یوسف آباد اشاره کرد. یکی از معروف ترین میدان های این محله سید جمال الدین اسدآبادی است که پیش از انقلاب جمهوری اسلامی، میدان کلانتری نام داشت و از هنرستان های مهم یوسف آباد، هنرستان ناشنوایان باغچه بان در منطقه یوسف آباد می توان نام برد.

هم اکنون این محله از غرب به بزرگراه کردستان و محله امیرآباد، از شرق به خیابان ولیعصر و محله عباس آباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف آباد محدود می شود.

 

بهترین باربری ها در منطقه یوسف آباد

به دلیل وسعت یافتن روز افزون جغرافیای شهری، حمل و نقل و باربری در جهان امروز موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت است. به همین منظور، شرکت اتوبار یوسف آباد به جهت سهولت در انجام کار همراهان همیشگی خود، اقدام به معرفی فعالیت های اتوبار تهران خود در مناطق چند گانه ی تهران بزرگ، به صورت مختصر کرده است.
شرکت باربری میرداماد با بهترین و مجهزترین امکانات اعم از ماشین های بزرگ، کارگران ماهر و با تجربه و .. در زمینه ی بسته بندی، حمل و نقل، چیدمان؛ آماده ی همراهی و خدمت رسانی به شرکت های تجاری، خدماتی، غیر دولتی، دولتی درمانگاه ها و بیمارستان ها جهت حمل و نقل انواع و اقسام کالا ها به تمامی نقاط کشور می باشد.

دارنده مجوز رسمی  - سالها تجربه و سابقه در امر اتوبار

اتوبار یوسف آباد یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین شبکه های حمل و نقل زمین در ایران، یوسف آباد است. باربری یوسف آباد دارای ناوگان بین المللی از جمله کامیون های مدرن و مجهز به تکنولوژی GPS ردیابی، خدمات برنامه ریزی شده و حساب شده و هاب ترمینال استراتژیک واقع، که با استفاده از همه ی ترکیب های مورد نظر جهت رضایت مشتری از حمل و نقل اتوبار یوسف آباد می کوشد یک جایگزین حمل و نقل هوشمند و مقرون به صرفه را برای همشهریان محترم خودمان ایجاد نماییم.

 

بسته بندی بار توسط تیم اتوبار یوسف آباد

بسته بندی اثاثیه منزل شاید یکی از اولین مراحل اسباب کشی باشد، تیم ما ریز تا درشت لوازم را بسته بندی می کند، اگر کار بسته بندی اثاثیه منزل به درستی و با شیوه ای حرفه ای صورت بگیرد مطمئناً در زمان اسباب کشی اثاثیه منزل شما بدون هیچ خسارتی و هیچ مشکلی به مقصد مورد نظرتان خواهد رسید، از این رو باربری یوسف آباد آماده است خدمات تخصصی بسته بندی اثاثیه منزل را برای شما انجام دهد چرا که اگر خودتان کار بسته بندی اثاثیه منزل را انجام بدهید ممکن است بر اثر رعایت نکردن یکسری نکات خسارت های بزرگ و کوچکی به وسایلتان وارد شود. باربری یوسف آباد در بسته بندی وسایل منزل تخصص کافی را داشته و تلاش میکند تا به بهترین روش ممکن کار بسته بندی لوازم منزلتان را انجام دهد.

 

باربری ارزان یوسف آباد

تمامی تعرفه و قیمت باربری در اتوبار یوسف آباد زیر نظر اتحادیه باربری تهران و حمل و نقل صورت می گیرد و هیچ گونه هزینه اضافه از شما مشتریان عزیز دریافت نمی شود. اتوبار یوسف آباد باربری و حمل اثاثیه منزل شما را با مقرون به صرفه ترین قیمت ها، به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد. همچنین قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران توسط یوسف آباد بسیار ارزان و مناسب تر از دیگر شرکت های باربری هست.
جهت پایین آوردن قیمت باربری اثاث منزل و هزینه اسباب کشی در مرحله اول کاملا طرف مشتری می باشد و به این صورت پایین ترین قیمت را به مشتری خود ارائه می دهد و در مرحله دوم یک تخفیف به عنوان حمایت از شما عزیزان ارائه میدهد. پس اگر به دنبال اسباب کشی ارزان و با خدمات بهتر هستید، بی شک باربری یوسف آباد در این امر بهترین گزینه می باشد.

 

اتوبار یوسف آباد-باربری یوسف آباد

حمل و نقل همراه با آسایش و رفاه

اتوبار یوسف آباد حمل و نقل خود از درب منزل شما شروع و با انجام بسته بندی های اصولی و عالی و حرفه ای حمل کالا را با ماشین آلات خود که خاورهای روباز یا مسقف یا خاورهای موکت کاری شده اند از یوسف آباد به تمام نقاط داخلی یوسف آباد و از یوسف آباد به شمال ایران، از یوسف آباد به جنوب ایران از یوسف آباد به غرب ایران، از یوسف آباد به شرق ایران، از یوسف آباد به شمال غرب ایران، از یوسف آباد به شمال شرق ایران؛ از یوسف آباد به جنوب شرق ایران، از یوسف آباد به جنوب غرب ایران همه و همه با اتوبار تهران.



اتوبار یوسف آباد-باربری یوسف آباد

 شبکه فناوری کاملا یکپارچه

اتوبار یوسف آباد، با استفاده از سیستم های تحت وب آماده ارائه خدمات نوین حمل و نقلی می باشد. به صورت شبانه روزی در طول تمام روز آماده خدمت رسانی به تمام مردم یوسف آباد و ایران می باشد. اتوبار یوسف آباد، باربری یوسف آباد با شماره هایی که در سایت خود قرار داده است آماده ارایه خدمات اتوبار و ریلی و هوایی می باشد. با بیمه نامه معتبر و عالی همراه با سیستم های مجهز حمل و نقلی.

 

اتوبار یوسف آباد-باربری یوسف آباد

انواع روش های حمل و نقل و مشاوره

اتوبار یوسف آباد آماده ی مشاوره ی شما در زمینه اتوبار و حمل بار و اینکه با چه سیستمی صورت گیرد که هم بهترین حالت ممکن اتفاق بیافتد و هم اینکه از نظر هزینه برای شما صرفه جویی صورت گیرد. می توانید حالت های مختلف حمل و نقل را با صحبت هایی که ما انجام می دهیم انتخاب نمایید. به عنوان یک ارائه دهنده راه حل های جامع حمل و نقل، ما می توانیم حالت های حمل و نقل برای محصولات خود رابرای رسیدن به خانه به راحتی و با کمترین هزینه را پیشنهاد دهیم. مانند راه های حمل و نقل هوا دریا، هوا زمین، دریا زمین و غیره ...  

خدمات اتوبار یوسف آباد

بهترین باربری حمل اثاثیه منزل و ادارات به همراه بسته بندی حرفه ای بصورت شبانه روزی با سالها سابقه ی درخشان در خدمات بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت، حمل ونقل و باربری، جابجایی بار و اثاث کشی، آماده ارائه ی خدمات به مشتریان عزیز خود می باشد .
باربری ما در حمل اثاثیه منزل و ادارات شما به همراه بسته بندی حرفه ای با بهره گیری از تجربیات خویش آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما ارائه دهند. شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در بهترین باربری حمل اثاثیه منزل و ادارات به همراه بسته بندی حرفه ای می توانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی ای منظم و برنامه ریزی شده دست پیدا کنید تا از آن به عنوان یک تجربه ی عالی از اسباب کشی یاد کنید.

کلام آخر 
شرکت باربری میرداماد با بهترین و مجهزترین امکانات اعم از ماشین های بزرگ، کارگران ماهر و با تجربه در زمینه ی بسته بندی، حمل و نقل، چیدمان ؛ آماده ی همراهی و خدمت رسانی به  شرکت های تجاری ، خدماتی ، غیر دولتی ، دولتی درمانگاه ها و بیمارستان ها جهت حمل و نقل انواع و اقسام کالا ها به تمامی نقاط کشور می باشد .

 

دفتر مرکزی : تهران - بلوار میرداماد نرسیده به میدان مادر - پاساژ آرش - واحد ۸

اتوبار یوسف آباد :   09192427871 /   88784368

 

شعار ما  : اطمینان ، آسایش ، آرامش و جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

پرسش و پاسخ

صابراز یوسف اباد

باسلام خسته نباشید برای جابجایی ساید و گاوصندوق طبقه ای چند حساب میشه ممنون
۱۳۹۵/۰۴/۲۵
 
operator

اپراتور

ساید طبقه ای 8 هزار تومان و گاوصندوق توافقی بین کارگر و شما مشتری گرامی صورت می گیرد.
۱۳۹۵/۰۴/۲۵

تاجبخش

با سلام به مدیریت باربری یوسف اباد تاجبخش هستم راننده یکی از باربریهای تهران خواستم ازتون خواهش کنم که اگه امکانش هست در باربری یوسف اباد به عنوان راننده مشغول به کار بشم چون شنیدم باربری یوسف اباد راننده هاش بیمه میکنه
۱۳۹۴/۱۰/۲۸
 
operator

اپراتور

با سلام خدمت تاجبخش باربری یوسف اباد در حال حاضر راننده هاش تکمیل میباشد اگه زمانی لازم بود به شما خبر میدیم
۱۳۹۴/۱۰/۲۸

حسن حیدری از یوسف اباد

با سلام به مدیریت باربری یوسف اباد ما یک کامیون بدون کارگر میخواهیم ایا در باربری شما امکانش هست ؟
۱۳۹۴/۱۰/۲۸
 
operator

اپراتور

بله هدف باربری یوسف اباد رضایت شهروندان تهرانی میباشد با دفتر باربری تماس بگیرید تا براتون بفرستند
۱۳۹۴/۱۰/۲۸

سامی از یوسف اباد

با سلام مدت زمان مورد نیاز برای جابجایی اثاثیه یک منزل 60 متری حدودا در باربری یوسف اباد چقدر میباشد
۱۳۹۴/۱۰/۲۸
 
operator

اپراتور

با توجه به کارگرهای ماهر و کار بلد که در باربری یوسف اباد است در عرض سه ساعت جابجا میشود
۱۳۹۴/۱۰/۲۸

ثبت پرسش جدید

نام و نام خانوادگی را وارد کنید
شماره همراه را وارد کنید یا شماره همراه صحیح نیست
متن را وارد کنید

درخواست مشاوره

نام و نام خانوادگی را وارد کنید
شماره همراه را وارد کنید یا شماره همراه صحیح نیست
متن را وارد کنید
fast-call